Frida Lindgren

Nu är det sommar och sol, och vi har korta kjol!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
om jag ska fatta mej kort om vad jag har gjort idag så blir det, sola, sola & sola!
lite färg har jag minsann fått, och det gillas. (Y)
för annars brukar jag gå runt och se ut som en snöboll hela åtet, men nu ska det bli ändring på dt!
även att jag längtar till typ halv 6 ikv!
för då ska vi åka och hämta kusin, och sen sticker vi till stugan.
så det här kke blir mitt sista inlägg innan jag åker, men det får ni väl stå ut med.
här kommer en liten packningslista!^^

bh,
trosor,
tights,
tunikor,
mp3,
mobil,
kamera,
laddare,
skor,
byxor,
mjukiskläder^^,
shorts,
bikini!,
handduk,
pengar,
strumpor,
nessesär, med smink och hår grejjs,
jag tror att det var allt?




det här kommer även att bli sommarens plågor!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: