Frida Lindgren

dags inlägg.

Kategori: Fridas liv och dagar

hello!

Igår så kom ju jag hit till kusinerna, då satt vi ju vid datorn o.s.v...
Sen på kvällen fixade deras mamma lite fredagsmys åt oss, popcorn, bragogodis, apelsinvatten & saltapinnar.
Mums!^^

Imorse när jag & Johannes vaknade kom Alice in derekt när hon hörde våra röster, sen så sa vi åt henne att gå ut, när hon gått ut så knackade hon på dörren en gång i minuten, och frågade om hon fick komma in, svaret blev alltid detsama
-nej, vi kommer snart!

När vi skulle göra frukost, råka Alice bränna gröten så den smakade skit!
Konsistensen var som vanlig gröt ska vara, men i botten var det kålsvart, och d¨menar jag SVART!
Sen idag har vi varit ute, varit med stampe och sigge(Alices kanin & familjens katt.)
När vi kom in satte vi oss och spelade vintergatan igen, vi spelade fortare den här gången, men det är typ omöjligt att komma med på "high scooren" haha, man kan ju få vara lite "barnslig" ibland, eller?

+ att jag har fått riktigt snygga kläder av Bella, typ 7-8st tröjor elr nå, det kommer bild/bilder senare, (om vi hittar data kabeln.)

Pusshej, nu ska jag gå och göra en snygg frisyr på Alice, kommer bilder sen, om nt min kamera laggar sönder, pga:dårligt batteri.

pst!
igår gjorde vi en skitsnygg film, om Arne, cheka den lite senare.
om jag lägger upp den asså, jag vet inte riktigt hur man gör (än.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: