Frida Lindgren

Fjällbloggar

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!

Jag fjällen bloggar just nu,
jag sa ju att det nt skulle bli ngt inlägg medans vi var i fjällen.
Men Sara & Andreas hade med sig en laptop, och den får vi låna :D

Ni kommer nt att få några bilder just nu.
Eftersom det inte är min dator.
Men min vecka har varit super, än sålänge!
Sjukt bra backar är det här också.
Idag hittade vi en av mina favorit backar, man åkte upp, då menar jag UPP!
Sen åker man typ runt hela berget, och sen ner igen, hah, svårt att förklara, ni får åka hit och testa själva.

Just nu-vi kom precis hem från en lång prommis med Milliam, han somnade på vägen, och sover fortfarande.
Han ligger och flinar medans han sover, så sött.
Men det kommer (kanske) ett inlägg nån annan dag medans jag är i fjällen.
Men ni får ha det så bra //Frida i fjällen. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: