Frida Lindgren

Hos kusinerna♥

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!

Det här dygnet kommer att spenderas med världens sötaste och snällaste kusiner.
För en stund sen, spelade jag och lillkusin vintergatan, thihi.

Resan hit tog faktiskt nt så lång tid.
Jag tog buss in till stan, gick på stan i 3-kvart, jag hann att köpa en
t-shirt från Hollywood, ett par tights från gina-tricot, tvål och en läppsyl.
Sen bytte jag buss hit.
Det gick bra, fast det var en gubbe som satt och tittade på mig, han undrade säkert varför jag tittade mej omkring hela tiden, haha!
Sen när jag kom hit, stog Alice och väntade på mej, alltså lillkusin.
Då gick vi hem till henne och satte igång datorn.
För en stund sen kom Johannes också in, efter att ha varit ute med krossen.

Här är en bild på lillkusin.


Jag har kommit på några "regler" eller några saker som jag ska göra på bloggen.

*Uppdatera nåra ggr om dagen.
*Ladda upp minst en bild per dag.
*Skriva om dagen(såklart)

Det var väl det, + att jag vill ha många fler läsare, så ni kan ju gärna tipsa om bloggen om ni gillar den.

Kommentarer

  • Viickan säger:

    Haha, jag tkr om att kommentera :D:D

    Men iaf, det vah jag som kom på *en bild per dag ;D

    Mohaha, ;D <3

    2010-03-13 | 18:21:31

Kommentera inlägget här: