Frida Lindgren

Godmorgon!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello,
idag vaknade jag typ 8 för att jag var så täppt i näsan så att jag inte kunde sova.
Så jag gick upp, åt frukost.
Och satte på tv:n.
Kollade först på biggest loser.
Haha, jag gillar det.
Fast när man ser det så tänker man att man kke inte är så tjock trots allt.
Jag har väldigt länge typ krängt mig sj.
bara för att jag har varit kraftigare än andra.
fast jag har sett mig större, än vad jag egentligen är.

Igår var det disco.
Det var väl sådär.
Det var bara människor från 4:an och 5:an där -.-'
Det var 1 kille från 6:an, och typ 5tjejer (A)
Så, ja, det var sådär kul!

Men innan discot kom min älskling hit.
För er som inte vet är det min systerson.
Världens sötaste unge asså.
självklart kom ju efterlängtade syster, och hennes kille också. (milliams föräldrar)
Här kommer lite bilder.
Där har ni även min outfit till discot :P
Kolla sötisens min!

Jag ser liten ut på bilden (A)
Det får räcka.
Men som jag sa igår i ett inlägg, att jag inte visste vad jag skulle välja.
Som ni kke redan förstår så valde jag discot.
fast Elin kommer hit senare idag, och sover här.
nu ska jag sätta på lite bra musik, och kolla runt på andra bloggar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: