Frida Lindgren

Kvällsinlägg!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
Nu blir det ett snabbt kvällsinlägg!
Jag kom hem från sista träningen med stepZz nu, det blir bara en träning till.
Och då kommer vi bara mysa tsm.
Hur ska jag klara en hel sommar utan er!?
Aja, jag får träna på egen hand.
Iallafall så kollade jag på topmodel aldeles nyss, jag vet att det inte är "bra" för mig att titta på sånt, för jag blir aldeles för utseende fixerad.
Haha, det låter knäppt, men ni ska se mig, höra mig när jag blir så!?
Helt galet.
Men nu ska jag gå och göra flätor så att håret blir bra imorron.
Även att jag har målat naglarna, den här gången blev det hel vitt.

Kommentarer

  • Anna säger:

    2010-05-25 | 20:18:50
  • Anna säger:

    vi tränar du och jag under sommaren? :D vore kul!

    efter lovet ... ;D<3 dans, dans, dans

    2010-05-25 | 20:19:44

Kommentera inlägget här: