Frida Lindgren

Nu ska jag plugga + dagens fråga!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
Kom precis hem från skolan, lr ja.
Jag och Hanna gick med Rebecka hem från skolan!
Fast nu har Hanna åkt hem.
Även att det blåser sjukt mkt, och imorse snöade det!
Imorron är det NO prov, så nu ska jag försöka plugga så gott det dår så att allt fastnar!
Vi har också fått varan allra första läxa idag!
Inte så kul, menmen.
Sånt får man ta. Jag ska vara glad att vi inte har läxor nå ofta!
-vad tycker ni om skolan?
Själv tycker jag att den är ganska kul, och jag ångrar verkligen inte att jag bytte skola!
Läxor & Prov är såklart inte så kul. Men jag försöker ändå. Det är ju inte bara jag som satsar på MVG, eller hur?
För att komma in på rätt linje, och få ett bra jobb så behövs ju skolan!
Men nu ska jag plugga!
Vi hörs!^^

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du har inte svarat på vem hon med h-jackan i förrförra inlägget är?

    2010-11-09 | 19:09:42
  • Anonym säger:

    När kunde man beställa justin bieber biljetter? :)

    2010-11-10 | 18:22:13

Kommentera inlägget här: