Frida Lindgren

Lång sammanfattning för dagen! :D

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
Nu kmr det ett ganska långt inlägg med mycket bilder som sammanfattar dagen!
Min efterlängtade Antonia kom hit idag också!










sjukt KLOCKRENA bilder!
Och ni ska veta att vi bjuder på oss SÅHÄR mkt!
Jag älskar dej katjakaj! Du&Ja mot världen! (L)

Sen stack jag och mamsen in t intersport och kollade lite. Det var medlemskväll och jag fick 30% på ALLT!
Jag är sååå glad för det jag fick! :')
Tack, iloveyah!

Turkos adidas kofta, 700:-


Svarta danstights, 250:-

Så altså skulle det här ha gått på 950:-
Men eftersom ja e så KUNG så gick det på 660:-


Kommentarer

  • Amanda Rieem säger:

    Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! Kika in!:D

    Har dagen varit bra då?

    2010-10-27 | 20:27:15
    Bloggadress: http://rieem.com

Kommentera inlägget här: