Frida Lindgren

Sitter och tittar ut, ingenting är som förut.

Kategori: Fridas liv och dagar

Hejhej!
Jag sitter hemma hos mormor och morfar nu, och jag ska strax äta.
Och sen ikv så blir det träning! TAGGA!
Ni undrar kke vaför min rubrik är "sitter och tittar ut, ingenting är som förut".
Det är för att allt har förändrats så mycket.
Från att vara en liten 6:a till att bli en stor 7:a med mycket ansvar och problem.
Kärlek är det värsta...
Men jag tycker faktiskt att 7:an är ganska kul.
Väldigt roligt med lite omväxling!
Men samtidigt så saknar jag alla personer som gick i min klass i sexan.
De som går kvar på den skolan har nu splittras till 2 olika klasser.
Och nästan alla tjejer har bytt skola.
Jag saknar och älskar er ngt grymt!
Visst, min nya klass är super, men det blir liksom inte som förut.
Jag trivs jättebra och jag är väldigt lycklig som bytte skola.
Men ibland så önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden tills sista dagen i 5:an.
Då var det på väg att bli "vi" igen tror jag!
Men aja, inget kmr att bli som förut.
Det är bara att se frammåt.
Och fortsätta växa.
Minnerna bleknar ju ändå aldrig!


2.08 "Jag känner inte kärlek längre, men jag känner saknad. Ett stort tomt hål, det är dej som jag saknar!"

Kommentarer

  • Yvveeh säger:

    Saknar dej me ;'(

    2010-10-13 | 19:51:24

Kommentera inlägget här: