Frida Lindgren

Svar på frågestunden!

Kategori: Fridas liv och dagar

Från: ...
2. är du kär?
3. vad är ditt hela namn?
4. vad vill du bli när du blir stor?
5. vem är du mest med?
6. vad skulle du offra allt för?
7. varför ahr du slutat med bröd?
8. röker du ?
9. varför kommer det aldrig upp inlägg om att du är med victktoria, ni ärj ju bästa vänner?
10. vilka bloggar läser du ?
Svar:
Första frågan strök jag, för jag tyckte den var för privat!
2: Nej, jag är inte kär. Just nu.
3: FridaLindgren, ger inte ut mitt mellannamn!^^
4: Jag vet inte "vem" jag vill bli. Jag vill vara mej själv, få ett bra jobb, och deffenitivt ett bra liv!
5: Jag är mest med alla mina vänner, förut var det victoria, men vi ses inte så ofta längre -.-' Beror på tid!
6: jag skulle offra allt för min familj, och mina vänner!
7: Jag har slutat med bröd för att jag vill bli smalare! Om du förstog!
8: Nej, jag röker inte! Själv tycker jag bara att det stinker, och att det är sjukt töntigt!
9: Det var mycket inlägg om vickan förut. Men nu ses vi inte så ofta längre. Vi försöker, men vi tränar olika tider, slutar skolan olika tider, och det finns helt enkelt inte tid! Men när jag är med henne så blir det inlägg!
10: Jag läser mina vänners bloggar, förut så nördade jag Foki. Men hon uppdaterade så mycket och ofta, så jag hann inte läsa allt. Och om jag ska "följa" en blogg, så vill jag läsa allt. Så jag slutade!

Från: Minna
1. Vem är din allra största Idol?
2. Vilken linje tänker du gå på gymnasiet?
3. Vad är ditt drömyrke?
Svar:
1: Jag har ingen riktig favorit idol, jag gillar typ alla artister! Men en av mina favoriter är justin bieber!:D
2: Jag vill gå musik och dans gymnasium!
3: Jag vill helt klart stå på sceen, dansa lr sjunga!

Från: Felicia
VIlken känd blogg läser du mest och vilken blogg från dina vänner är din favorit och varför?
Svar:
Som jag skrev ovan, jag läser inga speciellt stora bloggar. Jag följde fokis, men slutade. Om du vill veta exakt varför, så kan du rulla upp till första frågorna och kika! ;)

Från: Emma Kulspetspenna
skulle du kunna pussa en tjej liksom?? Eller hånglaaa?`???? För det är det ju många som gör ?? Skulle du göra det då? Alltså utan att ni var käär såååklaryt då. ;)))))))
Svar:
jag kan pussa tjejer, men absolut inte hångla med dem. Jag håller mig t killar! ;)

Från: Fia från Stockholm
Jag bara klickade in på din blogg så jag kan väll ställa några frågor.
1. Var bor du?
2. Hur gammal är du?
3. Hur gammalt var ditt äldsta förhållande och ditt yngsta?

Svar:
1: Jag bor i sverige, vi går inte in på några detaljer! Haha, ;)
2: Jag är 13år.
3: Mitt äldsta är nog en 97:a och mitt yngsta 98!

Från: Malin
varför redigerar du dina bilder?:) du e redan fiin:)
Svar:
Jag redigerar inte mina bilder? o: Tack för att du tyckte att jag var fin. Du är också fin malin!(:

Från: Anna Franck
vad är din högsta önskan?
Svar:
Jag vill få mycket pengar, flytta utomlands, och få ett jätte skönt och bra liv! :D

Tack för alla komentarer och frågor, jag hoppas verkligen att ni fick era svar! :D

Kommentarer

  • AGNÄÄÄÄÄS ♥ säger:

    okej, jag har inte så mycket heller typ 250 :)

    saknar dej gumman! ♥

    2010-10-20 | 17:56:04
    Bloggadress: http://petterssonagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: