Frida Lindgren

Text-snitt!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hello!
Jag var aldeles nyss inne på någons blogg och såg en sida där man kan ladda ner massa nya text-snitt t photoshop!
Så jag har laddat ner några!
Även att jag mår mkt bättre nu, och kke får gå t skolan imorron. Jag har tagit tempen 3ggr nu med hopp att inte ha någon feber, jag har haft 37.6, 37.8, 37.9. Så jag har bara lite feber. Om jag blir frisk tills imorron så tar jag nog med antonia hem!:D
Men nu ska jag gå och duscha, och se till att bli frisk!

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Kan du inte visa vilka text typer du har laddat hem?



    Jag ska också skaffa blogg eftersom jag inspireras så mycket av dej! :)

    Så när den är klar ska jag kommentera dijn blogg igen så du kan klicka dej in på mig och kolla lite och lämna någon kommentar kanske?(a)

    btw, din blogg är bäst! :)

    2010-11-01 | 09:12:36

Kommentera inlägget här: