Frida Lindgren

Shit, vad rädd jag blev!

Kategori: Fridas liv och dagar

Hej bloggen!
Som ni redan vet så är ju min dator lite krånglig, och startar om och håller på av sig själv.
Den gjorde det för mej när jag startade för ett tag sen.
Då fick jag starta om, och när datorn startades så var allt borta, verkligen ALLT!
Alla bilder, filmer, asså allt som går att tas bort.
Utom picasa, internet och papperskorgen.
Gissa om jag blev rädd! o:
Men sen startade den om sig själv, och när den startade för andra gången så var allt som vanligt igen.
Nu har min syster laddat ner safari t mej, ist för explorer internet.
Apple har gjort "safari" så det är ganska fräna menyer!
Men nu ska jag ta och lära mej apple.
cia!
Btw: här kommer det en ny header som jag har gjort till rebecka!
vad tycker ni?

Kommentarer

  • LISA MARKLUND säger:

    Tack för att du deltog i dagens blogg, tyvärr blev du inte en av vinnarna.. men håll utkik, det kommer nog en ny inom väldigt kort tid ;) Vad ska du göra idag då?

    2010-09-20 | 12:44:03
    Bloggadress: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: