Frida Lindgren

Antonia, gumman♥

Kategori: Fridas liv och dagar

Idag var det precis ett år sen jag sov hos dig för första gången och senaste. Känner hur tårarna nästan börjar komma när jag tänker på att det var exakt ett år sedan. Det är jätte lång tid. När du sov hos mig senast var för ungefär ett halv år sedan. När var vi med varandra senast, hm. Typ för ett halv år sedan det också. Det känns hemskt. Du har varit en av mina bästa vänner sen jag började på din skola 2008. Seriöst vad tiden går! Gumman, det känns hur vi håller på att glida isär varandra. Jag vill inte ha det såhär. Vi måste börja ses mer. Innan jag saknar ihjäl mig efter dig.
jag älskar dig♥
precis 1år sedan↑

Kommentarer

  • antonia säger:

    detsammmaaaaaaaaaaa gummsan!

    pusspuss,fyfaaan!

    glömmer aldrig den dagen , vi va med varandra första gången!

    älsakr dig lilla gumman!<3<3<3<3<3<3

    2011-04-19 | 17:33:34

Kommentera inlägget här: