Frida Lindgren

i'm gonna love you eather way

Kategori: Fridas liv och dagar


Gud älsklingar! :')
Ni gör mig så sjukt rörd! Börjar nästan gråta när jag läser allt! Jag har redan svarat på din agnes. Men jag svarar här nu igen.


Agnes gumman, han är ingen idiot. jag älskar honom. Han kanske är det. Men jag kan inte tänka mig något sånt. Agnes, du förtjänar all lycka i världen, allt du gjort mot mig, oh shiit! Jag är dig evig tacksam. Du betyder så sjukt mycket gumman, du är alltid glad. Har världens bästa humor, och när jag är med dig så ser jag lite glädje fast allt är skit. Du måste förstå hur mycket bättre mitt liv vart när jag lärde känna alla er 2008! Om jag försvinner, (som jag nog inte kommer att göra eftersom jag har världensbästa stöttningsvänner och för att jag är för feg) så vill jag att du lever mitt liv, tar all min lycka. Och även allt skit och gör det till något bra! Jag älskar dig agnes pettersson! ♥


Hanna, älskling! Jag är så glad att du tycker om mig så pass mycket! Och att jag får vara din allra bästavän, det är stort ska du veta! Jag är inte alltid den bästa vännen mot dig som jag skulle kunna ha varit. Tillexempel i forsa, jag har varit rädd att min allra största kärlek ska bli kär i dig, så jag har inte velat att du skulle komma. Liksom, redan där! Du svor på att du aldrig skulle göra något som fick honom att gilla dig ist. Jag har tvivlat, och det för att jag är så sjukt osäker på mig själv. men jag ska försöka förstå. Jag vet att du aldrig skulle göra något sånt mot mig. Men ändå så är jag så dum i huvudet så att jag tvivlar. Förlåt!
Jag ska fortsätta ta emot dig när du faller, 24/7. Jag kan inte nås på natten eftersom jag är en liten tönt som är rädd för all stråling från mobilen, så den är avstängd. Men såfort den är påslagen så kan du nå mig baby! Du kan komma hem till mig när du vill, eftersom du egentligen är min egen syster! Från och med nu Hanna Hesselgren, storesyster♥
Jag älskar dig, och kommer alltid att göra, även fast jag inte alltid är den snällaste människa på vår planet!


Peah darling, du har sagt det så många gånger, men jag blir lika rörd varje gång. Jag vet inte hur många gånger jag har blivit kallad för fet, ful o.s.v men när du skriver/säger sånt här så blir jag liksom lite glad igen. Min självkänsla suger, och jag skämms faktiskt över det. Men du är en av dom som hjälper mig att bygga upp den! Han kommer att fatta, han ska få fatta. Du och jag ska ta oss egenom det här tillsammans! vi kommer stöta på gupp, som är svåra att besegra. Men klara dom ska vi tamefan klara! Jag kommer till dig imorron, och träffar dig och alla andra förhoppningsvis. Och sen ska vi samla mod och prata med honom. Berätta allt, bit för bit. Min dag kommer att komma, han kommer att förstå. förhoppningsvis
Jag är ditt allt, och du är mitt allt. Pernilla gumman, i love you♥


Jag älskar er alla tre nåt otroligt! Ni betyder mest, ni är batteriet till mitt hjärta. Som så många andra! Jag har sjukt många vänner, så att vara en av mina bästavänner är stort. För mina främsta bästavänner är ni, och några till. och av alla mina vänner så är det en fis i rymden. Så känn er träffade älsklingar!

Kommentarer

  • moarehn säger:

    jag blir rädd när ni skriver sådär frida, dedär me försvinna och att du är för feg och allt! .. <3 sluta med de <3

    2011-04-25 | 23:36:47
    Bloggadress: http://moarehn.blogg.se/
  • peah säger:

    jag älskar dej frida.

    <3

    2011-04-25 | 23:39:04
    Bloggadress: http://peahtakinover.blogg.se/
  • agnes pettersson ♥ säger:

    jag älskar dej, du är min ängel <3

    2011-04-26 | 00:34:17
    Bloggadress: http://petterssonagnes.blogg.se/
  • Hanna hesselgren säger:

    Jag älskar dej nå sjukt mycket lillasyster <3

    2011-04-26 | 10:22:19

Kommentera inlägget här: