Frida Lindgren

längesen

Kategori: Fridas liv och dagar

oj, lite pinsamt att jag inte har bloggat på länge. Jag har städat och pratat på skype idag. Så jag har inte haft tid. Igår så satte jag och Anna upp studsmattan, helt själva! Vi filmade mig som jag tänkte lägga upp på bloggen. Men videom är på pappas dator, och jag sitte ruppe nu...
vid 2 igår, drog anna hem. För hon skulle ha hopplektion. Då stack jag till Peah vid halv 4/4 och sen så var vi med, Agnes, Peah, Simon, Wille, Bea, Felicia, Ruffen, Oscar, Anders, Filip och johannes. Jag och Peah stack hem till Marcus ett tag också, men han var sjuk så han kunde inte komma ut... :/
Wille fyllde fjortis igår också! Grattis! :D♥
Nu pratar jag med Viktor på skype, och håller på laddar ner crossfire. Haha, vi får se hur bra det går för mig att spela. Tror jag ska följa med grabbarna hem nån dag, så dom får lära mig!
Blev ett sjukt långt och tråkigt inlägg idag. menmen, jag fyller iallafall år på onsdag. Och på tisdag kommer johannes och viktor kanske hit.  Vi får se hur det blir. Veckan kommer iallafall att bli bra! Cya!
ni får en bild på min älskade klass!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: