Frida Lindgren

Jag heter Begnt

Kategori: Fridas liv och dagar


hej, jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har fru men inga barn. Men ändå frågar chefen min :hej Bengt äru ledig svar: NEJ! tryck på knappen med höger hand!
hej, jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har fru men inga barn. Men ändå frågar chefen min :hej Bengt äru ledig svar: NEJ! tryck på knappen med vänster hand!
hej, jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har fru men inga barn. Men ändå frågar chefen min :hej Bengt äru ledig svar: NEJ! tryck på knappen med höger fot!
hej, jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har fru men inga barn. Men ändå frågar chefen min :hej Bengt äru ledig svar: NEJ! tryck på knappen med vänster fot!
hej, jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har fru men inga barn. Men ändå frågar chefen min :hej Bengt äru ledig svar: NEJ! tryck på knappen med rumpan!
hej, jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har fru men inga barn. Men ändå frågar chefen min :hej Bengt äru ledig svar: NEJ! tryck på knappen med huvudet!
hej, jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har fru men inga barn. Men ändå frågar chefen min :hej Bengt äru ledig svar: NEJ! tryck på knappen med tungan!
hej, jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har fru men inga barn. Men ändå frågar chefen min :hej Bengt äru ledig svar: JA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: