Frida Lindgren

Presentation av mina syskon!

Kategori: Fridas liv och dagar

Jag fick en liten söt komentar av en av mina läsare som ville att jag skulle berätta lite om mina syskon.
Här är komantaren!



Så, here we go!

Min äldsta syster Sara är 23år. Hon är ganska lik mig faktiskt, hon är också lite fräkning. Fast inte lika mkt som mig. Hon är superfin! Snällare person finns nästan inte på denna jord. när jag var liten så stog hon ut med mig, och jag har inget minne av att hon någongång har skrikit på mig, eller skällt, eller nåt liknande. Hon har en son på 1år, som jag ofta skriver om här i bloggen och lägger upp bilder på,Milliam!

Min andra syster kristina, eller Nina som vi kallar henne. Hon är lika bra hon oxå. när vi var mindre så bråkade vi jämt! Men nu när åren har gått så kommer vi mer och mer överens, det är jätte skönt! Hon är 17år och pluggar andra året på gymnasiet. hon bor ju fortfarande hemma så vi ses ganska ofta.  Nina är söt som socker och när hon är glad och vi inte bråkar är hon som en bästavän! Vi har ganska lika musiksmak. Fast jag HATAR vissa av hennes låtar hon spelar^^


Jag älskar mina systrar, de är de bästa syskonen man kan ha!

jag vill inte skriva"personliga" saker om andra personer i min blogg, så det där får räcka!
Hoppas det duger "anonym"! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: