Frida Lindgren

Självförtroende!

Kategori: Fridas liv och dagar

Jag har inte haft så bra självförtroende, men jag jobbar mig upåt. Jag är en sån person som tar åt mig av vad andra säger, men jag har insett att det är välsigt dumt! Ni som läser/följer min blogg avgudar jag! Ni skriver så snälla komentarer och ni fyller verkligen mina dagar! Jag vet att det låter lite konstigt att skriva så i en blogg ute på nätet, men det är faktiskt så. Ni är mina bästavänner! jag vill bara TACKA er så enormt mycket,!
Även fast det kke är svårt att tro, så har jag väldigt många komplex över mig själv, fast mest över min kropp. Men varför har det blivit så att alla måste vara pinnsmala, inte ha finnar, ha stora bröst, och blont hår? Jag tycker att utseénde fixeringen har gått aldeles för långt! Fast jag ska ju egentligen inte såga så mycket eftersom jag strävar mot platt mage själv (a
Men tycker inte ni att det är patetiskt att 10åriga tjejer, blir deprimerad och ledsna över sig själva? Det har blivit för mycket! STOPPA SKÖNHETSTVISTEN SVERIGE!
svara på frågan här under ↓

Kommentarer

  • Madelené säger:

    Du klarar allt gumman!!

    Ses nån dag och prata igenom "de som har hännt"..?(hope you understand what iam talking about)

    btw, fiin design!<3

    2011-01-20 | 18:22:56
    Bloggadress: http://madelenegustavssonn.blogg.se/
  • vendela :) säger:

    jag har aldrig haft så jätte bra självförtroende, men tack vare en underbar vän. tack vare frida lindgren, klättrar jag mig uppåt och uppåt. jag älskar mig själv.

    tack vare dig. du ger mig alla tips.

    du är sjukt underbar frida, det ska du veta,

    och gumman, en sak vill jag säga.

    jag älskar dig, så det gör ont!<3

    2011-01-20 | 20:09:33
    Bloggadress: http://maudvendela.blogg.se/
  • Anonym säger:

    du har helt rätt!

    + att jag tycker du är jättefin precis som du är :D

    2011-01-20 | 21:16:51
  • Anonym säger:

    Jag har bra självförtroende

    2011-01-21 | 19:55:13

Kommentera inlägget här: