Frida Lindgren

Info!

Kategori: Fridas liv och dagar

Jaop, inte mycket till sova här inte! Efter träningen så följde lillpluppen vendela med mig hem och det var tänkt att hon skulle sova hos mig. Vi gick ut och la oss på studsmattan och somnade typ 1, vendela pratade i sömnen och vi vaknade klockan fyra. Då gick vi in, också kollade vi på 11 avsnitt av dieselråttor och sjömansmöss, sen kikade vi på den underbara filmen, a cinderella story!

Idag är det bara 1 vecka kvar tills Schweiz! Helt sjukt hur tiden går,
vi åker med buss till stockholm från lilla Hudiksvall halv 11 på morgonen, sen går vi på planet och åker till zürich, där övernattar vi en natt, och sen blir det av med buss mot härliga lausanne. Eller jag hoppas iallafall att det är härligt! Och inte nog med det, imrogon så åker jag, mormor, morfar, nina och mamma ner till västerås och kollar på när morfar och nina hoppar fallskärm, häftigt värre! Jag skulle aldrig våga ta det där klivet ut ur flygplanet, och som vanligt. Ingen bloggning förns på söndag, om jag har ork kvar efter den långa bilresan vill säga!;-)
Nu ska jag och Vendela lära oss flash mob dance. Som när som helst/var som helst. Kan sättar igång i schweiz, och då ska alla 20.000 människor som är anmälda till Gymnaestradan ställa sig upp och dansa den dansen! Hoppas att ni förstår vad jag babblar i. Det blev ett långt och tråkigt inlägg, så här kommer det en video som piggar upp!

Kommentarer

  • Louise säger:

    SV: Låter roligt :)

    Själv ska jag nog inte göra så mycket ;) Kanske vore bra om man började packa lite, för åker till Spanien imorrn :)

    2011-07-01 | 10:53:49
    Bloggadress: http://louisesnall.blogg.se/
  • anna mood säger:

    http://www.youtube.com/watch?v=BWbxwWfG6Gk



    länken till då du sjunger på avslutningne :)

    2011-07-01 | 17:21:17

Kommentera inlägget här: