Frida Lindgren

Chris Medina, vilken stjärna

Kategori: Fridas liv och dagar

Måste bara säga att den här killen är helt otrolig! Jag är så sjukt imponerad! Chris Medina, som ni säkert känner igen från american idol har precis släppt sin singel "what are words". 2 månader innan han och hans sambo skulle gifta sig så var hon med i en bilolycka  och fick en hjärnskada och blev förlamad för livet. Hon hamnade i koma, och doktorerna sa att hon inte skulle klara sig, men Chris sa att hon skulle klara sig. 1 och en halv månad senare vaknade hon upp. Och även fast hon är förlamad och har en hjärnskada så stannar chris hos henne. Vilken kille måste jag säga! Om det här hände mig så måste jag nog erkänna att jag skulle ta den enkla vägen ut, alltså att inte stanna. Men somsagt, chris medina, vilken kille!
I hans musikvideo så ser ni hur hans sambo såg ut innan olyckan, lyssna och njut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: