Frida Lindgren

ser det ut som om jag sörjer dig, mer som om jag höjer dig

Kategori: Fridas liv och dagar

hej alla söta followers! Idag åker jag och mamma in till lilla Hudiksvall och ska köpa lite grejer som saknas till resväskan! Om vi får pengar över så ska jag kolla på en långklänning, får se vad dagen bjuder på. Jag var riktigt lat med kameran i stugan i helgen, och de ända bilderna jag fick med mig hem var på Milliam och nåt på Keeto. Men bilderna kommer upp så småningom:-)
Inatt så har jag jagat myggor, jävla ekl myggor.. Tillslut blev jag så trött på dom så jag gick ner och lade mig i soffan. Mina converse beräknas vara här imorgon, antagligen så har dom skickats ända från Frankrike. kanske det var skälet till att det var så pass billiga?
Grym låt och grym kille!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: