Frida Lindgren

there is no time for us

Kategori: Fridas liv och dagar



my princess!




helt färska och oregigerade bilder! Det gillar vi :-)
Idag har jag varit i forsa och bara chillat, och imorgon så ska jag dra in till stan. Ingen aning med vem, men det ordnar nog sig! Nu vill jag försöka få tag på vickan, för jag känner verkligen för att sova över just nu. Har inte gjort det på sommarlovet än. Där ovan ser ni även min snygga moppe! Saknas backspeglar och blinkers, annars så ;-) Även att jag måste ta och erkänna en sak. Jag har börjat fasnat för "näsgubbar", haha. Lite ironiskt att jag har gått runt och sagt att jag hatar dom, och nu tycker jag om dom helt plötsligt. Ahja, jag är jag!
pusshej

Kommentarer

  • Sanna säger:

    SÖNDAGENSBLOGG AVSULTAS IMORGON , VILL DU VARA EN AV 2 VINNARE ? GÖR EN KOMMENTAR I VILKET INLÄGG SOM HELST OCH KOMMENTERA " JAG ÄR BÄST" SÅ ÄR DU MED !

    2011-06-25 | 20:22:23
    Bloggadress: http://waallenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: