Frida Lindgren

frågestunds svar

Kategori: Fridas liv och dagar

anonym1:
1. Jag tävlar i dans, så ja, jag går i någon sport! :)
2. Nja, eller det beror på. Om någon säger snälla saker så tar jag oftast åt mig och tackar och så. Men om någon hackar på mig, säger att jag är ful, fet eller något liknande så tar jag åt mig. På ett dåligt sätt...
3. Ja, jag är kär!
4. Min system, CANON E0S 1000D. Har 10 megapixlar. Men det är också viktigt att du vet att det inte bara är megapixlarna som avgör om din kamera är bra eller inte!
Gud vad kul att höra att du gillar bloggen! :)
Jennifer:
1. fokis.se -har en bra blogg. Jag följde henne förrut. Men jag tycker att hon uppdaterar lite väl ofta. För man hinner inte se allt hon lägger upp^^
sarahtjulander.se -jag gillar hennes blogg starkt!
hannalicious.devote.se -älskar hennes klädstil och har super bra smak för mode!
lardigteckna.blogg.se -åh, vad denna tjej är GRYM på att rita! Hon ger också schyssta tips om hur man tecknar.
och slutligen,  lisaplace.devote.se -superfina kläder och hennes blogg är ganska bra!
Jag följer inga bloggar men jag brukar kika in på dessa och även alla mina fina vänners!
2. Hm, det var svårt. Jag gillar alla färger!
3. Det vet jag inte, jag tror att det var efter att några av mina kompisar började blogga, då ville jag också testa. Och såklart så ville jag bli "storbloggare" och bli känd på det jag gjorde.
4. Fototips, det är väl att om du ska fota blommor eller något liknande, så bör du ha på inställningen micro. Den finns på nästan alla kameror nuförtiden. Sen om du vill ha bra bild på dig själv eller nåt. Så måste du kolla hur ljuset blir. För det är inte fint att ha solen rätt i ögonen eller så. Eller, det är klart det kan vara fint. Men du fattar vad jag menar ;)
5. Jag har photoscape och picasa. De fotoprogrammen är grymma! Men förövrigt så använder jag mig av pain och picnik, + dessa program när jag gör mina headers.
anonym2:
1. Jag tycker att jag följer modet ganska bra, men jag tar på mig det jag tycker är snyggt och skönt. Så det är itne så att jag typ dödar för att få den när nya jackan eller de där nya skorna om jag inte gillar de bara för att vara modern.
2. Det är blandat, väldigt ljusa, eller mörka.
3. Det vill jag helst inte utge.
4. Den är grym!
5. Nejnejnejnejnej! Jag är typ så långt fjortis man kan komma. Tycker jag själv iallafall.
6. Nja, eller det beror på. De kan ju vara snälla och så. Men fjortis är ju egentligen ett beteénde. Och fjortis för mig är en dålig sak. Sen tycker människor olika om det...
victoria:
Mina topp 5 är följande...
Min nya kavaj,
Min nya gråa långärmade tröja,
Min "ormskinnströja",
Mina svarta bikbok byxor,
och, mina jeans -man får superfin rumpa i de!
Tack för alla frågor! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: