Frida Lindgren

HELP ME?

Kategori: Fridas liv och dagar

Just nu har jag lite beslutsångest. Jag ska köpa nya skor och har sen länge tillbaka tänkt att jag ska köpa ett par vita converse. Men eftersom det är höst nu snart så kommer de att bli skit fula efter ett tag. Så jag tänkte köpa ett annat par så länge, men har beslutsångest om vilka. De två som är här ovanför tänkte jag på. Men vilka? De till höger har jag haft en gång förut redan och jag var supernöjda med dom ända tills dom gick sönder ett tag senare, och de till vänster är ju så grymt snygga! Jag och mamma ska till s-vall på fredag för att köpa skor och nya jeans, så vi får se vilka jag har med mig hem då.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    klingh tycker - vänster



    aikio tycker - höger

    2012-08-22 | 18:12:42
    Bloggadress: http://frenisea.blogg.se

Kommentera inlägget här: