Frida Lindgren

OLSNÄS 2012

Kategori: Fridas liv och dagar

 
Jag vet absolut inte hur jag ska kunna förklara detta läger. Det har varit så sjukt känslomässigt, fullt med kärlek, vänskap, skratt och gråt. Det har förändrat mig HELT som person, på hur jag ser på saker, tro och på andra människor. Det känns så himla tomt nu när jag varit utan dom i tre timmar. Det är verkligen som att något saknas. Men det är ju inte slut än. Vi konfirmeras på söndag, och innan dess ska vi ha lite träningar osv. Vi har varit med om sena kvällar framför brasan med gitarr och munspel, dop i siljan, olika vandringar, lektioner om livet, utmaningar, leksand sommarland och med andra ord blod, skratt & tårar. Helt klart en av de bästa sakerna jag har varit med om i hela mitt liv. Vi hade även en tävling på plats. Ms&mr olsnäs2012. Den gick ut på att ur varje lag ta ut en tjej och en kille som bytte könsroller och klädde ut sig. Det var så otroligt roligt och jag skrattar fortfarande när jag tänker på det. Tack alla som gjorde detta läger underbart. Sjuka ni! LOVE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: