Frida Lindgren

PAIN

Kategori: Fridas liv och dagar

Hade en tuff natt igår då jag fick stå ensam i skogen i 45 minuter utan att veta vart jag skulle pga att annas och annas mopeder inte startade och felicia körde ifrån mig. men som tur kom annas pappa och hittade oss, så vi skulle kunna ta oss hem. Men när vi äntligen är på väg hem så kör jag in i en sten på grusvägen och voltar med moppen, landade på armen så jag har sjuka smärtor idag och har haft hela natten. Är även uppsvullen och blå på båda benen. Moppen gick sönder ännu lite till, och snart finns det väl inte mycket kvar av den. Mår som tur är skapligt bra och tog mig till konfaträningen idag. Inte länge kvar nu, på söndag smäller det. Åh, det kommer att bli så himla bra! Känner mig så sjukt taggad, kommer bli bäst med mina fina vänner! Imorgon ska jag & mamma boka en tid så jag kan röntka armen. Vi tror nämligen att jag har en spricka. Hoppas att ni inte har lika mycket pain som mig. Pussen 
Man ser inte på bilden hur illa det är, men ni ser ju lite på ena benet iallafall. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: