Frida Lindgren

TUSEN GÅNGER STARKARE

Kategori: Fridas liv och dagar

Jag måste bara säga att det här lägret har stärkt mig som människa till tusen. Jag är nöjd över att vara jag, tänker på att inte döma andra när jag själv inte är helt fel fri, är stolt över allt jag åstadkommit och försöker att se positivt på saker och ting. Jag kan inte finna ord till hur jag skulle kunna tacka alla som varit med och fått detta att bli verklighet. Jag är så otroligt stolt över allihopa. Och är det något jag har fått så är det en massa nya bra vänner på lägret. Åh, jag mår så himla bra! Så här har jag inte känt på hur länge som helst. Längtar tills på söndag då jag står inför 400 människor med världens finaste vänner och sjunger ifrån hjärtat till alla som var lika osäker som mig.
Tro, jag vill känna tro. Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro. I en vintervärld, finns det någon tro. Jag vill känna önskan om en tid så ljus som friheten. Känna tro igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: