Frida Lindgren

ÅRSRESUMÉ 2011

Kategori: Fridas liv och dagar

Detta år har rullat på framåt med mycket tårar och myket skratt. Jag tänkte ta upp "de största" händelserna och upplevelserna här och nu.

JULI
I juli åkte jag och mina dansbrudar till schweiz, sjukaste, bästa och lätt underbaraste resan jag har gjort i hela mitt liv. Detta slåt ALLT. Världens största dans, gymnastik och akrobatik uppvisning. Gick även på F.I.G-galan och dansade för en fullsatt sal. Snacka om att jag vill tillbaka!

NOVEMBER
I november började jag att vara lite smått med tila, och det blev en fortsättning av övernattning och härliga dagar. Hon har nu blivit en av mina allra bästa vänner och det förblir så! Finaste bruden som finns!

DECEMBER
I december träffade jag världens underbaraste kille och blev hur kär som helst. Tyvärr så räckte det inte hela vägen.
Jag har även haft sjuka uppesittarkvällar med väldens bästa vänner, käkat mycket glass och godis och bara njutit av sommaren!
BIRKA♥
Dessa bilder får räcka för att sumera detta år. Jag firade jul med mina kusiner i via, de kom även hit på nyårsafton och då var vendela med. Tack alla underbara som varit med och gjort detta år bra. Jag har tyvärr inga bilder på många av er som jag kan lägga upp.. love

Kommentarer

  • peah säger:

    Glömmer aldrig dehär året med dej.

    Kalla han för alfons. <3

    älskar dej hjärtat

    2012-01-02 | 01:40:29
    Bloggadress: http://peahtakinover.blogg.se/
  • victoria säger:

    ingen bild på mig? grinar

    varsågod för att jag ställt upp för dig detta år genom att stänga din dörr :') kram o puss!

    2012-01-02 | 20:14:59
    Bloggadress: http://viictoriasundbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: