Frida Lindgren

EXAMEN 2012

Kategori: Fridas liv och dagar

 
Nu har jag gått ut mitt antagligen mest känslosamma skol år med massa tårar, skratt, leenden och problem. Och allt detta har jag upplevt med min klass. I stort sätt varenda dag. Vi hatar varandra men älskar varandra på samma gång. Vi är som en stor familj som bråkar om minsta lilla. Men ändå blir allt bra i slutet. Herregud vilken sjukt underbar klass jag går i. Niorna som nu ska ta sitt liv till nästa steg har vi varit med i två år nu. Gjort minnen för livet, skrattat och gråtit med. Det kommer att bli så himla tomt utan er nästa år. Allt kommer bli så tyst och tråkigt. Men jag önskar er alla ett stort LYCKA TILL. Och tack för dessa år.
Nu ska jag njuta av mitt 2 månaders långa sommarlov. Och gör så ni också, glad sommar.

Kommentarer

  • Felicia Östby säger:

    HAHAHAHAHAHA,snacka om att mitt ben förstörde bilden!

    2012-06-14 | 15:54:57
    Bloggadress: http://feliciao.webblogg.se

Kommentera inlägget här: