Frida Lindgren

Svalkar vinden, värmer solen ser du något bakom molnen

Kategori: Fridas liv och dagar

I fredags var ju jag och nåra härliga brudar ner till söderhamn på konsert. En av de bästa kvällarna i mitt liv. Helt ärligt. Kapten Röd ägde sceenen, och fan vad imponerad jag blir av honom. Sedan kom den svenska björnstammen och tog BÄST till en helt ny nivå. Sjukt vad bra de är! Och de är bättre live än på spotify, youtube, itunes. Överallt. Åh, vill så himla gärna tillbaka. Ska dessa sjuka killar uppträda i närheten snart igen så är jag där. Helt klart! Amanda fondell var faktiskt också ganska bra. Och till min förvåning så har Erik Grönvall. Han som vann idol för några år sedan gått och blivit hårdrockare typ. haha. Mellan konserterna var småstadsliv där och gjorde alla glada också. Dom är så hilma king! Jag håller på att klippa ihop alla små videos jag filmade på artisterna nu. Ni som inte var där kommer inte förstå hur underbart det var. Men ni får videon imogon. Sov gott nu mina kära. Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: