Frida Lindgren

SVAR PÅ KOMENTAR!

Kategori: Fridas liv och dagar

Svar:
Jag dansar i en helt vanlig dansförening, jag säger inte vart för jag vill inte gärna ge ut vart jag bor och liknande! Men jag dansar i ett tävlingslag, och vi ska åka till sweich nästa år, läs om det här!

svar:
Hahah, det kke kommer någongång senare det! ;)

svar:
JB har en konsert i sthlm, jag har inte hört något mer. Men han kke ska ha en i Göteborg också, jag vet inte! :)

svar:
Videoblogg kan jag ordna! Även fast det är sjukt pinsamt, men vad gör man inte för sina läsare?:D

svar:
Jag använder inga speciella hårprodukter, men jag tvättar det ofta med wellas shampoo och balsam!
Här haru en bild. Fast jag brukar använda de grön-vita "förpackningarna"!

svar:
Jag bloggar på blogg.se för att jag tycker att det är en bra bloggsuite. Jag kunde lika gärna ha valt devote.se.
Men jag gillade blogg mycket bättre!
Om du vill ha tips och hjälp för att starta en egen fin blogg kan du gå in här! :)

svar:
Haha, ja. Det är reflexer på benen. Det var mörkt när jag tog bilden och då syntes de ganska väl!

svar:
Tack så jättemycket! Men det blir nog inte mycket modell av mig!

TILL SARA!
här är mina favorits typsnitt som jag laddade ner till photoshop!

Kommentarer

  • sara säger:

    lite smått roligt att alla komentarer kommer ifrån samma person ^^ :D

    2010-11-04 | 13:53:28
    Bloggadress: http://sarakring.blogg.se/
  • sara säger:

    lite smått roligt att alla komentarer kommer ifrån samma person ^^ :D

    2010-11-04 | 13:53:40
    Bloggadress: http://sarakring.blogg.se/

Kommentera inlägget här: